Δευτέρα, 20 Απριλίου 2009


ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Σ`αγαπαω… ή σε μισω; Δεν ξερω. Εχουν διαφορα τελικα;
Σ`αγαπαω.
Σ`αγαπαω γιατι μ`εκανες να νιωσω ξεχωριστη. Μονο εσύ. Για πρωτη φορα. Σε μισω γιατι μου το παιρνεις πισω αμεσως. Παντα.
Σ`αγαπαω γιατι η ζωη σταματησε να είναι βαρετη. Σε μισω γιατι από τοτε χωρις εσενα, είναι χειροτερη από ποτε…
Σ`αγαπαω γιατι μαζί σου γελαω παλι και νιωθω. Σε μισω γιατι δεν ξερεις. Δεν ξερεις αν αγαπας. Κι αν αγαπας, δεν ξερεις τον τροπο ν`αγαπας.
Σ`αγαπαω γιατι μ`εκανες να ξεχασω. Σε μισω γιατι από τοτε που σ`αγαπησα δεν μπορω πια να ξεχασω.
Σ`αγαπαω γιατι μαζί σου θελω να κανω ερωτα. Σε μισω γιατι εσύ θα κανεις σεξ.
Σ`αγαπαω γιατι μ`ελευθερωσες από τον μικροκοσμο μου. Σε μισω γιατι μ`εκλεισες σ`έναν άλλο. Σε μισω γιατι ο δικος σου μικροκοσμος δεν εχει διεξοδους. Γιατι εχασα κι αυτές που ειχα. Σε μισω γιατι δεν ειμαι πια ελευθερη. Η αγαπη όμως δεν είναι ελευθερια ε; Μαλλον φυλακη είναι…

Σ`αγαπαω γιατι εσενα πια θελω να εχω αγκαλια. Να κραταω και να νιωθω και να αισθανομαι. Μονο εσενα. Σε μισω γιατι δεν ξερεις να κρατας αγκαλια όπως εγώ. Μονο έναν ανθρωπο. Μοναδικο…
Σ`αγαπαω γιατι εχουμε το ιδιο ονειρο. Σε μισω γιατι το εγκαταλειπεις.
Σ`αγαπαω γιατι εχεις πονεσει. Σε μισω γιατι τωρα πονας εμενα. Με πονας που με αγνοεις.
Σ`αγαπαω που με αγνοεις από φοβο μηπως μ`αγαπησεις. Ισως και να μοιαζουμε.

Σ`αγαπαω γιατι τολμας. Σε μισω που εισαι δειλος για ν`ακουσεις τη μεγαλη προσταγη: την καρδια σου! … Φιλα με ξανα!

Σ`αγαπαω γιατι το κορμι μου ανατριχιαζει διπλα σου. Σε μισω γιατι το κορμι μου σταματησε να νιωθει χωρις εσενα.
Σ`αγαπαω που μου`δειξες την αληθινη ζωη. Σε μισω γιατι σκοτωσες τη ζωη που ειχα μαθει. Εγώ όμως μονο εκεινη ειχα. Και εχω. Γιατι μετα εσύ φευγεις. Παντα! Σε μισω που φευγεις. Σ`αγαπαω όμως γιατι μονο από την απουσια σου καταλαβαινω την αξια της παρουσιας σου.

Σ`αγαπαω που υπαρχεις πραγματικα στη ζωη μου. Σε μισω που δεν υπαρχεις με τον τροπο που θα ηθελα.
Σ`αγαπαω που εδιωξες τα φαντασματα μου. Σε μισω γιατι εγώ ημουνα τα φαντασματα. Ένα μ`αυτά.
Σ`αγαπαω γιατι μου`δωσες ζωη. Σε μισω γιατι με σκοτωσες.

Φοβαμαι ν`αποφασισω τι νιωθω. Δεν εισαι ο μονος δειλος. Εγώ παντα ημουν. Παντα εφευγα. Γι`αυτό σου λεω μοιαζουμε. Σ`αγαπαω που μοιαζουμε. Σε μισω που μοιαζουμε. Μετα το σκεφτομαι και μισω τον εαυτο μου που μισει αυτό που αγαπαει.
Εσύ τι από τα δυο νιωθεις; …ή μηπως δεν ξερεις πως είναι το να νιωθεις κατι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου